Apie mus
Mūsų istorija
UAB "Skanėja" pradėjo veiklą 1995 m. ir specializuojasi birių maisto produktų fasavimo ir prekybos jais srityse.
Bendrovės ryžių asortimentas labai platus: ilgagrūdžiai, trumpagrūdžiai, plikyti, rudieji, basmati, jasmine, sušių, laukiniai ir t. t. Aukštos kokybės ir patrauklios pakuotės dėka prekės ženklo „SKANĖJA“ ryžiai užsitarnavo vartotojų palankumą ir šiandien Lietuvos rinkoje užima aukštas pardavimo pozicijas. Vartotojai palankiai vertina ir kitus įmonės produktus: įvairias kruopas, ankštines kultūras (pupeles, lęšius, avinžirnius ir kt). Didele paklausa pasižymi įvairūs dribsniai (avižų, ryžių, grikių, miežių, kviečių) bei jų mišiniai. Taip pat labai populiarūs sausi pusryčiai, gaminami pagal įmonėje sukurtus originalius receptus. Sausuose pusryčiuose gausu džiovintų vaisių, riešutų ir kitų vertingų produktų.
UAB "Skanėja" gamina ir fasuoja populiarias greito paruošimo košes. Jos yra originalios receptūros ir jų asortimentas nuolat plečiamas.
Šiuo metu įmonės produkcijos asortimentą sudaro virš 160 pozicijų. Tai žinomais prekės ženklais "SKANĖJA", "HAPPY FAMILY", "BISTRO", "QUICK & TASTY","BUON GUSTO" pažymėta produkcija. Ja prekiaujama Lietuvoje, o taip pat produkcija yra eksportuojama į Latviją, Estiją, Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Airiją.
Įmonėje įdiegta kokybės valdymo sistema RVASVT (HACCP) (Rizikos veiksnių analizė. Svarbūs valdymo taškai) ir tarptautinis standartas ISO 22000:2018, Maisto saugos vadybos sistemos, užtikrinantys produkcijos kokybės kontrolę.
Mūsų misija
Aprūpinti Lietuvos ir užsienio pirkėjus naudingais ir kokybiškais produktais, sudarančiais racionalios mitybos pagrindą.
Mūsų vertybės
- Bendradarbiavimo tradicijos, ilgalaikių ir abipusiai naudingų santykių su klientais kūrimas;
- Nuolatinis savo verslo tobulinimas;
- Socialinė atsakomybė;
- Kompanijos darbuotojai ir jų novatoriška dvasia.
Mūsų tikslai
- Teikti vartotojams kuo platesnį kruopų asortimentą, užtikrinti produktų kokybę diegiant tarptautinius kokybės standartus;
- Nuolatinis techninės bazės tobulinimas siekiant didinti gaminamos produkcijos asortimentą ir kokybę;
- Pažangiausių įmonės vadybos metodų taikymas, tarptautinių vadybos standartų įdiegimas, sukuriant prielaidas ilgalaikiam konkurenciniam pranašumui;
- Palankių bendradarbiavimo sąlygų partneriams sudarymas;
- Pozicijų vidaus rinkoje stiprinimas, eksporto didinimas;
- Įmonės korporatyvinės kultūros palaikymas ir vystymas.
Mes nuolat tobulėjame!